niedziela, 11 stycznia 2015

Odwet - Kelley Armstrong


Tytuł: Odwet
Seria itp.: Najmroczniejsze moce 3
Autor: Kelley Armstrong
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Jl. stron: 360

,, Tej nocy otworzyło się następne okno,w którym ukazało się, jakie niebezpieczeństwa czają się za murami zamku. Wiem, że to dramatyczne słowa, ale tak właśnie się czuliśmy - jak podczas oblężenia.''

Chloe  Saunders ma piętnaście lat i gorąco pragnęłaby być normalna, tymczsem jest genetycznie zmodyfikowaną nekromantką, która potrafi ożywiać zmarłych nawet bezwiednie. Ratując życie ona i jej równie ,,upośledzeni" przyjaciele uciekają przed złowrogą korporacją, która uczyniła ich takimi, jakimi są. Jakby tego było jeszcze mało, Chloe musi się jeszcze zmagać ze swoimi uczuciami do Simona, uroczego czarownika, i Dereka zdecydowanie mniej uroczego wilkołaka. a ma niepokojące wrażenie, iż skłania się ku temu drugiemu... Czy to normalne?

,,Gdybym miała choć trochę charakteru, spakowałabym się i wyniosła, zanim wszystko popsuję jeszcze bardziej. Ale nawet na to nie było mnie stać.''

Trochę zwlekałam z tą recenzją, ponieważ zanim ją napisałam to zdążyłam przeczytać jeszcze inną książkę. Nie ma  co się tłumaczyć po prostu mi się nie chciało :/... Wracając do recenzji: to koniec przygód naszych przyjaciół :( szkoda bo skończyło się fatalnie. Mogłaby jeszcze napisać jedną część na 100% z zebranych wątków które się rozpoczęły na sam koniec ;(.

,,- Nie znosisz tego, prawda? Możemy zaczniemy wszystko zapisywać, żeby mieć czarno na białym, kto ma częściej rację: ja czy ty?''

I oto przyszedł ten czas żeby wybrać między Simonem a Derekiem, a także by nauczyć się panowania nad swoimi umiejętnościami. Można powiedzieć że ta twierdza Andrew to dla nich więzienie bo wyjść mogą tylko na lody więc nie mają za dużo do roboty... no ale od czego są duchy ;)

,, - Musimy ci coś powiedzieć - rzekł Derek, a z wyrazu twarzy Anrew wywnioskowałam, iż oczekiwał informacji, że jestem w ciąży."

Myślę że książkę warto przeczytać, chociaż nie jest tam jakaś wyśmienita.... ale ma ciekawą fabułe. Książka, ani trylogia nie jest jakoś strasznie długa ani gruba i się dość szybko ją czyta. w niektórych momentach nawet można się pośmiać.

Ocena: 7/10

DO NASTĘPNEGO :)

Crystall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3