piątek, 27 lutego 2015

Zombie Apocalypse Book Tag

Postanowiłam zrobić dla was ( i dla siebie ) Tag książkowy pt. ,, Zombie Apocalypse Book Tag ". Oryginalny tag tutaj klik, a przykład w języku polskim tutaj klik . Zabawa polega na wybraniu pięciu lub dziesięciu książek ( jak kto woli ) i losowaniu tytułów np. z kubeczka. Gdy już wylosujemy jakąś książkę, otwieramy ją na chybił trafił i pierwsze imię jakie się zobaczyło jest jedną osobą z drużyny. W przypadku pięciu książek losujemy po dwa imiona z każdej. Zaczynajmy!

Ja wybrałam:

  • Jutro. Kiedy nadejdzie wojna - John Marsden
  • Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan
  • Harry Potter i kamień filozoficzny - J. K. Rowling
  • Nów Księżyca - Rachel Hawthorne
  • Miasto Kości - Cassandry Clare
Losuję pierwszą książkę i to ... Harry Potter i kamień filozoficzny - J. K. Rowling


1. Osoba, która zginie jako pierwsza to Malfoy

Jeeej już mi się to podoba, należało mu się, w tych pierwszych tomach szczególnie mnie irytował (:D). Więc ciesz się życiem Malfoy, bo nie wiele już ci go zostało. :)

2. Osoba, której podstawię nogę aby uciec przed zombie to Hagrid


Myślę że Hagrid jako osoba o takich gabarytach prędzej zgniecie moją nogę nie zauważając jej nawet niż by się o nią potknął. Więc on raczej to przeżyje ... bardziej boję się o moją stopkę :P

Następna książka to ... Miasto Kości - Cassandra Clare

3. Osoba, która jako pierwsza zamieni się w zombie to Hodge

 Tak dla przypomnienia to Hodge jest nauczycielem nocnych łowców. Myślę, że on by był z tego w pełni zadowolony gdyby mógł dzięki temu chodzić gdzie tylko chce...

4. Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie to Luke

Myślę, że on będzie bardziej zdesperowany i zadziałają jego instynkty. Wątpię, że zrobiłby to specjalnie... prawda, Luke? :(

A teraz ... Jutro. Kiedy nadejdzie wojna. - John Marsden

5. Mój drużynowy idiota to Robyn?!

Niewierze! Ona idiotką?! Ona by się nadawała na medyka albo na kapitana. Ale nie na idiotke... może stres nie pozwala jej myśleć logicznie. W końcu ona jest bardzo religijną osobą, może ta wojna i zombie to dla niej za dużo?

6. Mózg drużyny to Ellie

Fatalnie może i jest osobą inteligentną ale nie geniuszem chyba każdy z tej książki ( oprócz Fi ) by się nadawał. Jesteśmy jedną nogą w grobie...  Chociaż może się czegoś więcej nauczy podczas tej wojny od Homera było by genialnie. ;)

Przyszła kolej na ... Nów Księżyca - Rachel Hawthorne

7. Drużynowy medyk to Rafe

Hmmm... jeżeli ciała składa tak dobrze jak pojazdy ( choć wątpię ) to jest dobrze :)

8. Mój ekspert do spraw broni to Elder Wilde

Może co nieco zna się na broni w końcu to jeden ze starszych, więc może załatwi nam jakąś zaczarowaną broń na zombie ... he, he

Na koniec Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan

9. Awanturnik w mojej drużynie to Grover

Jeżeli on jest awanturnikiem to ja jestem święta... Naprawdę! Może to wszystko przez Pana  za dużą odpowiedzialność na niego nałożył a teraz biednemu Groverowi nerwy puszczają... nie, nie...

10. Kapitan drużyny to Rachel

Mogło być gorzej, nie? Mógł to być potężny Zeus, ale na szczęście mamy naszą słodką śmiertelną Rachel. Koniec tej ironi  chyba wyraziłam się dość jasno, może jest ona bardzo potrzebna itd. ale nie aż tak. Rachel nie zawiedź mnie! Nie zabij nas!


I oto doszliśmy do końca, podobało wam się?  Jeśli tak to zostaw komentarz, jeśli nie to... zostaw komentarz ;).  Mnie na pewno się podobało i  kiedyś to powtórzę. I powiem wam że w większości jestem zadowolona z losu :)

DO NASTĘPNEGO :)

By Crystall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3