środa, 18 lutego 2015

Podsumowanie 7ReadUp 1.0

I oto skończyła się pierwsza edycja 7ReadUp'u. Jak wam poszła? Mi kiepsko... Nie miałam zbytnio czasu czytać. Ale nie będę się nad sobą użalać ( mam nadzieję! :( ). Niektóre recenzje napisze później Sisley. Ja z przeczytanych książek chyba tylko jedną... wiem, wiem ona pisze a ja się lenię. Ale ja nie lubię pisać recenzji od trzeciego tomu, a więc wybacz Sisley. Przejdę do rzeczy:

Na pierwszy ogień idzie Nów Księżyca - Rachel Hawthorne. Książkę, którą nie zdążyłam przeczytać przed rozpoczęciem akcji:

Stron:116
Grubość: 0.7cm
Wyzwanie: -------









Następnie czytałam Cień Księżyca - Rachel Hawthorne. :

Stron: 259
Grubość: 1.6cm
Wyzwanie: Ostatnie z serii









Potem Miasto Kości - Cassandry Clare. :

Stron:507
Grubość: 3cm
Wyzwanie: Miasto - na koszulce,
                   Pierwsza z serii - wiadomo,
                   Nowy autor - nie czytałam nic wcześniej Cassandry,
                   Biżuteria - naszyjnik i bransoletki, 
                   Polecana przez booktuberów





Na końcu Jutro, kiedy zaczęła się wojna - Johna Marsdena. Tej książki jeszcze nie skończyłam ;):

Stron: 138
Grubość: 1.1cm
Wyzwanie: Nowy Autor









W sumie: 1029str. i 6.4cm.

DO NASTĘPNEGO:)

By Crystall

LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3