środa, 18 lutego 2015

7ReadUp - podsumowanie by Sisley

<link>
No więc 7ReadUp się skończył. Jakoś mi nie poszło. Nie wiem czy mam 7cm. Dopiero za chwilę się przekonam ;).

Podsumowanie stron:
270 - Zagrożeni - dzień 1
161 - Pamiętnik Narkomanki - dzień 2
147 - Pamiętnik Narkomanki - dzień 3
125 - Córki Księżyca (recenzja wkrótce) - dzień 4
76 - Córki Księżyca - dzień 5
23 (co za wstyd :'( ) - Córki Księżyca - dzień 6 (jakoś nie mogłam zabrać się za czytanie, lenia miałam...)
160 - Córki Księżyca - dzień 7
67 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny (recenzja jak skończę czytać ;)) - dzień 7
Razem: 1029 stron
Nie najgorzej wyszło :D

Podsumowanie grzbietów:
2 cm - Zagrożeni (zaczęłam trochę szybciej, więc nie jest to cały grzbiet)
1,7 cm - Pamiętnik Narkomanki
2,9 cm - Córki Księżyca
0,5 cm - Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Razem: 7,1 cm
Jej! Myślałam że nie będzie. Mam farta. Wiem, że powinno się liczyć tylko całe książki, ale ze względu, że to pierwsze takie wyzwanie w moim wykonani, to pozwolę sobie trochę nagiąć zasady.
Jak by co to wszystkich Przepraszam!
Czekam na kolejną akcję. Mam nadzieję, że będzie mi się chciało czytać i że termin też będzie troszkę bardziej dopasowany.

Pozdrawiam
Sisley

<link>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3