poniedziałek, 2 marca 2015

Snajper - film

Snajper
Film opowiadający historię Chris'a Kyle'a, który służył w jednostce amerykańskiej. Był najlepszym i najskuteczniejszym snajperem armii. Nazywano go Legendom.
Opowiada również o odczuciach człowieka po powrocie z frontu. O tym jak żołnierze muszą się zmagać z różnymi przeżyciami wojskowymi.

Trudno mi wyrazić to co odczułam, oglądając ten film. Nie przepadam za tematyką wojenną/biograficzną, ale to miało inny przekaz... Pokazuje jak naprawdę jest na wojnie. 
To że każda sekunda się liczy.
To jak trudno jest żyć bez rodziny.
To jak trudno jest żyć po powrocie.
Oglądając ten film, byłam przerażona (tymi akcjami/misjami na froncie). To co może się tam stać, jest nie do pomyślenia. W niektórych momentach chciało mi się wręcz płakać. 
Dla niektórych ten film będzie tylko kolejną strzelaniną, którą się po prostu ogląda z nudów. Jednak niektórzy powinni zrozumieć jak straszna jest wojna. Jak trudna jest praca w wojsku. Co znaczy zabić...

Snajper powstał na podstawie książki Cel Snajpera właśnie autorstwa Chris'a i 2 jego kolegów z wojska (nie miałam zaszczytu przeczytać tej książki i nie wiem czy chcę, to było by dla mnie za trudne). Opisał w niej swoje przeżycia, chcąc pomóc innym weteranom wojennym... i sobie. Zmierzyć się z tym wszystkim jeszcze raz, by wrócić z powrotem do "normalnego" życia.

Polecam ten film. Może nie jest on do końca najlepszy kandydatem do obejrzenia go na dużym ekranie, ale myślę że warto się z nim zapoznać.

7/10
Pozdrawiam
Sisley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3