poniedziałek, 16 marca 2015

Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling

Harry Potter i Komnata Tajemnic
Joanne Kathleen Rowling
Seria: Harry Potter - tom 2
Oryginalna nazwa: Harry Potter and the chamber of secrets
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 368

"-Twoja ciotka i wuj będą z ciebie dumni, prawda? [...] Jak usłyszą czego dokonałeś w tym roku...
-Dumni? Zwariowałaś? Tyle razy byłem bliski śmierci i przeżyłem? Będą wściekli..."

Drugi rok nauki w Hogwarcie. W szkole grasuje potwór z Komnaty Tajemnic. Harry razem z przyjaciółmi próbuje rozwiązać zagadkę.  Główne podejrzenie pada na Harrego, gdyż tylko dziedzic Slytherina może otworzyć komnatę, a on rozumie mowę węży...

Pierwsze co, to chciałam przeprosić, że tak długo nic się nie pojawiło na blogu. Mam tak jakby zawalenie w szkole (i w anime :P jak to ja...).  I'm so sorry!

"-Pękasz, co?-[...]
-Chciałbyś-[...]"

Przygoda w Hogwarcie z Harrym minęła mi bardzo szybko. Myślę że każdy bardzo chętnie ją przeżył/wa. Zagadka magia i zabawa. Czego chcieć więcej? Szczegóły różniące książkę od filmu, dodając uroku.
Irytująca postać Lockhart'a dała dużo humoru. Zgredek był. Pochodzenie Czarnego Pana wyszły na jaw. Ja się uśmiałam (przez profesorka) i ogólnie było miło :).
Nic dodać, nic ująć.
Tak więc: czytaj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś.

"-[...]Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności. [...]" 

8/10
Pozdrawiam
Sisley

PS Przepraszam za taka krótka, ale nie chce mi się rozpisywać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3