piątek, 1 stycznia 2016

BOOKSHELF tour 2016 by Sisley + mini podsumowanie 2015 roku + info

Rok 2015 minął w oka mgnieniu, no ale cóż poradzić. Teraz jedyne co mogę zrobić, to życzyć Wam
Szczęśliwego (zaczytanego) Nowego 2016 Roku.
Poza tym, z tej właśnie okazji postanowiłam zrobić Bookshelf tour. Będzie on na swój sposób inny, ponieważ nie będę nagrywała filmiku (z oczywistych powodów). Dodatkowo, mam bardzo skromną biblioteczkę, więc będzie krótki. Mam tylko nadzieję, że jakość zdjęć będzie dobra ;). To co?
Zaczynamy:

1. Hobbit czyli tam i z powrotem - J. R. R. Tolkien - Hobbita mam już przeczytane, bo jest lekturą szkolną. I wiecie co? Za drugim czytanie dopiero mi się spodobał :p. (czytałam go w kl.6 i 1.gim)
2. Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - J. R. R. Tolkien - Mam straszną ochotę zabrać się za tą serię ;).
3. Władca Pierścieni: Dwie Wierze - J. R. R. Tolkien
4. Władca Pierścieni: Powrót Króla - J. R. R. Tolkien
Będąc w wakacje w Warszawie trafiłam na coś w rodzaju targów, była to zbiórka pieniędzy (już nie pamiętam na jaki cel -.-), gdzie między innymi można było zakupić książki, a ten zestaw od razu wpadł mi w łapki :). Jest lekko zniszczony, ale lepszy niż żaden, poza tym dużo za niego nie dałam...

5. Sherlock Holmes: Studium w Szkarłacie - Arthur Conan Doyle - Mam już przeczytany ten tom i nadal nie mogę wyjść z zachwytu, jakiż to on jest niesamowity ♥. Recenzja wkrótce...
6. Sherlock Holmes: Znak Czterech - Arthur Conan Doyle - Już się nie mogę doczekać.
7. Sherlock Holmes: Pies Baskervillów - Arthur Conan Doyle
Dorwane w Biedronce ;).

Hi hi, to tylko tak, żeby się popisać, że mam sześć tomików "Odkryj świat Winx z ...". Chyba nigdy żadnego nie przeczytałam od deski do deski, a dostałam je jakoś tak 4-5 lat temu ;). Taaa... jestem "wielką fanką", ale tylko pierwszych 3 sezonów, bo to co teraz robią z tą serią, to przegięcie ;p.

Jedna z tych fajnych kolorowanek należy do mnie ^^. "Kolorowy trening antystresowy - fantazyjne esy-floresy" czas zacząć! Zakupiona w wakacje gdzieś na południu Polski, nie mam pojęcia jaka to była miejscowość...

8. Ania z Zielonego Wzgórza - Lucy Maud Montgomery - Jeszcze nie przeczytane i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię, bo jak kiedyś próbowałam to odpadłam po 20 stronach.
9. Ania z Avonlea - Lucy Maud Montgomery
Dostałam tą serię daaawno temu na urodziny od cioci.
10. Mały Książę - Antoine de Saint-Exupéry - Przeczytane ;).
Kupiony w Biedronce za niecałe 10 zł.

11. Więzień Labiryntu - James Dashner - Zaczęłam to czytać po angielsku, żeby spróbować swoich sił, jak na razie utknęłam na 5 (?) rozdziale. Już się nie mogę doczekać polskiej wersji ;p.
12. Próby Ognia - James Dashner
Książki, które dostałam od rodziców pod choinkę :).
PS Nie wiem jak wy, ale ja kocham te filmowe okładki ♥.

13. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia - Do tej pory czeka, aż po nią sięgnę. Jest to wydanie kieszonkowe, więc trochę trudno będzie się czytać. Film mi się podobał, co będzie tu? Zobaczymy ;).
Kupione razem z kolorowanką.
14. Złodziejska Magia - Trudi Canavam - Jak ja jestem ciekawa co jest w środku...
Dorwana w Biedronce.
15. Utrata - Rachel Van Dyken - KOCHAM, KOCHAM, KOCHA, (Recenzja niebawem.)
Dostałam od taty i brata na Dzień Kobiet ♥.
16. Partials. Częściowcy - Dan Wells - Lektura już za mną. ;).
Wygrana w konkursie z historii...

Tak prezentuje się moja biblioteczka. Poza wyżej pokazanymi pozycjami jestem w posiadaniu Kindla, na którym mam parę e-booków, ale nie będę ich wymieniać. Posiadam również masę słowników, atlasów, encyklopedii, pomocy naukowych i książek dla dzieci/z bajkami, co pozwolę sobie darować. Na moich półkach znajduje się również parę pozycji z bibliotek.

(Mini) PODSUMOWANIE 2015 roku:
Na blogu pojawiły się 72 posty.
Dostałyśmy 18 komentarzy ^^.
Zaczęło nas obserwować 8 osób za co z całego serca dziękuję ♥.
Do tej chwili odwiedzono nas 4644 razy - bardzo dziękuję ♥.

INFO:
Planowane są zmiany na blogu, jednak chwilowo mamy problem z ustaleniem szczegółów. Prawdopodobnie zmieni się nazwa bloga (jeśli macie pomysł to napiszcie go w komentarzu!),  oraz link. Zastanawiamy się również nad wyglądem...
Z racji Nowego Roku, przystępujemy do nowych wyzwań itp., do jakich sprawdzić możecie w zakładce Wyzwania 2016 (jeszcze nie ma tam wszystkich).
Poza tym (chyba zapomniałam wcześniej wspomnieć) już od jakiegoś czasy możecie znaleźć mnie (@by_sisley) i Crystall (@by_crystall) na Instagramie, gdzie czasem pod zdjęciami padają jakieś informacje dotyczące bloga i nie tylko ;).
Jeśli chcielibyście zadać mi jakieś pytanie, to posiadam również Ask'a (@bySisley).

Chyba o niczym nie zapomniałam. Mam nadzieje, że ten rok będzie równie dobry, a może i lepszy.
Z pozdrowieniami
Sisley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3