niedziela, 29 listopada 2015

BOOKATHON TBR - By Sisley & Crystall

Jak pewnie wielu z was wie, nadciąga akcja "BookAThon", w której obie postanowiłyśmy wziąć udział. Organizowany jest przez Anitę z bloga Book Reviews by Anita oraz Ewelinę z bloga EwelinaMierzwinska.pl. Akcję można znaleźć na oficjalnej stronie Bookathon Polska oraz na fanpage'u. Każda z nas przygotowała po stosiku na tą okazję. Książki miały być dopasowane do wyzwań, które przedstawimy poniżej. Odnośnie podsumowania, to jeszcze nie wiemy jak to będzie, prawdopodobnie pójdziemy na żywioł, a recenzje itp. (znając nas) będą na pewno spóźnione (jak zwykle).

To ja zaczynam (Sisley). Mój stosik jest spory i mam marne szanse podołać, ale liczy się zabawa i chęci ;). No to po kolei:
1. Tu wybrałam Utratę - Rachel Van Dyken, która na okładce ma czerwone napisy... i czeka na mnie od Dnia Kobiet.
2. Na drugim miejscu wylądował Sherlock Holmes. Studium w Szkarłacie - Arthura Conana Doyle'a, nie jestem pewna czy ta książka zalicza się do listy BBC, ale są tam Przygody Sherlocka Holmesa więc myślę, że mogę.
3. Co do lektury nie miałam czego wybrać, ale sprawdzając w internecie listę natknęłam się na wzmiankę, że lekturą może być/powinna być jedna z książek Doyle'a lub Sapkowskiego. Z tego powodu będę albo kończyć książkę z dnia poprzedniego, albo zacznę następną (4.).
4. Czwartego dnia wezmę się za Krew Elfów z serii o Wiedźminie autorstwa Andrzeja Sapkowskiego, która wygrała dwie nagrody.
5. Moja droga Crystall wybrała dla mnie książkę S. A. Swanna - Wilczy Miot. Mam nadzieję, że będzie ciekawa, bo okładkę ma genialną ;).
6. Druga szansa - Katarzyny Miszczuk. Mam nadzieje, że środek będzie tak dobry jak okładka, która jest nieziemska. Może uda się tej książce przekonać mnie do polskich autorów, od których stronię (poza panem Sapkowskim).
Tak prezentuje się mój stosik. razem uzbierałam 1514, które spełniają siódme wyzwanie.

A teraz kolei na mnie ( Crystall ). Ja jednak starałam się by mój stosik był najchudszy jak tylko się da, ponieważ jestem w pełni świadoma, jak mało będę miała czasu :(. Nie chcę by całą zabawę odebrał mi pośpiech. A teraz do rzeczy:
1. Na pierwszy ogień idzie Erebos -  U. Poznanskiego, który jest praktycznie cały skąpany w czerwieni i czerni, z białym akcentem.
2. Z listy BBC wybrałam Wielkiego Gatsby'ego - F. Scott Fitzgerald.
3. Lekturę omijam, a zamiast niej wskakuje Bezsenność - S. Kinga, ponieważ akurat jego mam na półce. Będę go czytać lub kończyć inne książki, jeszcze zobaczę.
4. Erebos wygrał 4 nagrody w Niemczech, więc mam 2 dni na kończenie go.
5. Sisley kazała mi przeczytać Poza czasem - Alexandry Monir.
6. Na oślep w bibliotece wybrałam Sny - Janusza Koryla. Jest tak cienką książeczką, że chyba dam radę.
Razem  coś ok. 1127- 1783  (w zależności czy będę czytać Bezsenność). Proszę trzymajcie za nas kciuki :*

Chyba to wszystko. Miejmy nadzieje, że nam się powiedzie. Co do podsumowań, jak już wspomniałyśmy: nie wiadomo co z tego wyjdzie. Trzymajcie kciuki ;).
Pozdrawiamy 
Sisley & Crystall :)

PS Kto bierze udział w BookAThonie? I co wybraliście na poszczególne dni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3