sobota, 6 grudnia 2014

Witam + Wezwanie K. Armstrong

Witam!!

Jestem Julia :), a mój pseudonim to Crystall 
Raczej nie będę pisała na tym blogu recenzji filmów,
 bo nie ciągnie mnie do tego... ale może kiedyś.
Książki po które sięgam są zazwyczaj fantastyczne 
i są wypożyczane z biblioteki.
Pora na moją pierwszą recenzje,
zapraszam doczytania i przepraszam za błędy:



Tytuł: Wezwanie
Seria itp.: Najmroczniejsze moce 1
Autor: Kelley Armstrong
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Il. stron: 355

,, Może ktoś, kto już wcześniej widział duchy, tak by się tym nie przejął. Ale ja nie wierzyłam''

Do czasu. Bo od teraz widzi zmarłych. Tak, tak jak w filmach. Piętnastoletnia Chloe pragnie tylko nie mieć kłopotów w szkole i może jeszcze zwrócić na siebie uwagę jakiegoś chłopaka. I rzeczywiście udaje jej się ściągnąć na siebie uwagę, ponieważ jednak dzieje się to za sprawą bardzo natarczywego ducha, więc i efekty są inne od zamierzonych. Chloe zostaje skierowana do Lyle House, ośrodka dla ,,trudnych'' nastolatków. Na początku gotowa jest posłusznie poddać się rygorom, kiedy jednak znika jej siąsiadka z pokoju, która wcześniej wyznała, że ma kontakt z poltergeistem, a pozostali pacjenci zachowują się conajmniej dziwnie, Chloe rozpoczyna poważne śledztwo. Dociera do niej, że jeśli nie odkryje prawdy, może już resztę spędzić w domu dla umysłowo chorych. A może czeka ją nawet coć gorszego? Czy może zaufać swoim towarzyszom i zdradzić im swą
mroczną tajemnicę?

,, Mogłam zaszyć się tutaj, zamknąć oczy i modlić się, żeby się nic złego nie wydarzyło. Albo też mogłam  wziąć sprawy w swoje ręce. Zacząć działać."

Dorwałam całą trylogie ostatnio w bibliotece to wzięłam. Była tam akurat ze mną koleżanka i powiedziała   że fajne :)

,, Znieruchomiała zapatrzona w płomień niczym dziewczynka urzeczona blaskiem ognia.''

Chloe Saunters to główna bohaterka o wyglądzie dużo młodszej dziewczynki niż jest. Jest bogata, grzeczna i strasznie strachliwa. Jedyną osobą która jej nie znosi to Tori... Która w tej części nie odegrała za dużej roli.


,, Widzi ludzi których nie ma. Słyszy głosy które nie istnieją.
Schizol.
Taki jak ja.''


Derek to chłopak który na początku najmniej mnie interesował. Taki jakiś małomówny i gburowaty. Ale później okazał się troskliwy i inteligentny i to bardzo.


Książka była w niektórych momentach komiczna a w innych napawała lękiem. Jest lekka i czyta się ją bardzo szybko. Autorka pisze bardziej wprost. Postarała się również z oryginalnością, gdyż jest mało książek tego rodzaju w przeciwieństwie do wampirów ;). Ja osobiście nie czytałam jeszcze żadnej książki z wampirem w roli główniej. Wracając do książki powiem że czytałam lepsze ale nie jest najgorsza.


,, Jasne , Chloe, nie przyjmują tutaj żadnych prawdziwych świrów. Tylko takich, którzy słyszą głosy, widzą nadpalonych woźnych i kopią się z nauczycielami.'' 



Ocena: 7/10

DO NASTĘPNEGO :)


By Crystall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Zostaw jakiś znak ;) Każdy wpis się liczy, a nas zachęca do dalszego pisania. Liczymy na Ciebie ;3